نقش مدل های مختلف در آگاهی از پداگوژی یادگیری |
کد مقاله : 1217-CNF |
نویسندگان |
شیوا نیاری * گروه آموزشی-مدیر مدرسه-منطقه ایجرود |
چکیده کوتاه |
تحقیق انجام شده در تلاش است اطلاعاتی درباره نقش و نظریه رفتار اطلاعاتی پرس وجو ارائه دهد. به همین دلیل از دیدگاه های مختلف رشد شناختی پیاژه و نظریه سازنده گرایی دیویی و پداگوژی یادگیری پرس وجو بنیاد تحلیلی به عمل آمده و با استفاده از روش استدلال قیاسی-کلی، مدل مفهومی طراحی شده است. در این مقاله به این اهم اشاره شده است که افراد در مقاطع سنی مختلف شناخت های متفاوتی را کسب می کنند و همین شناخت از طریق تجربه فعال رشد و گسترش پیدا کرده و این شناخت ها یادگیرندگان را از یکدیگر متمایز می کند. در یادگیری فعال پراکتیس های پرس وجوبنیاد آزاد و روش شخصی سازی شده برای پاسخ به نیازهای یادگیری و شناختی ماهیت اطلاعاتی دارند، نظریه های مختلف درپیوند با رفتار اطلاعاتی پرس وجوبنیاد پیشنهاد کلیدی وتاثیرگذار پژوهش حاضر است. این مقاله با روش کتابخانه ای و تکنیک تحلیل محتوای کیفی به پایان رسیده است. |
کلیدواژه ها |
کلمات کلیدی: مدل ها، آموزش، پداگوژی، یادگیری |
وضعیت: مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |