1 |
1116-CNF |
آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی |
نگین نصیری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
2 |
1095-CNF |
اثربخشی بکارگیری روش شبیه سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان |
محمد بیگدلی، مهری بابایی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
3 |
1315-CNF |
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر فن آوری اطلاعات و روش تدریس فعال در بستر پداگوژی آموزشی |
ابوالقاسم اسدی، فاطمه سیاوشی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
4 |
1209-CNF |
ادبیات ایران، هنری پداگوژیک درآمدی بر ارزشهای علمی یاددهی-یادگیری در آثار ادبی فارسی |
نوازالله فرهادی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
5 |
1191-CNF |
استلزامات توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) در میان نومعلمان: با تاکید بر دورههای آموزشی آغاز خدمت |
مریم خدارحمی، رحمت اله خسروی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
6 |
1165-CNF |
الگوی جیگساو روشی مناسب برای آموزش کودکان (یک روش تدریس با رویکرد یادگیری مشارکتی) |
حسین واحدی، علی اقبالی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
7 |
1247-CNF |
اهمیت قصه و سرگرمی در دانش پداگوژی محتوای علوم اول تا سوم ابتدایی ایران، ترکیه و مالزی |
مریم کیانی برازجانی، ابراهیم عرب، محمدرضا درزهگر |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
8 |
1213-CNF |
بازنگری در دانش پداگوژی محتوا |
حسن طرلانی علی آبادی، ساناز عرفانی فرد، لیلا قاسمی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
9 |
1102-CNF |
بازنمایی عناصر و مولفه های دانش پداگوژی محتوای فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس الگوی چیک و همکاران |
حسین قاسم پورمقدم |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
10 |
1192-CNF |
بایسته های هویت حرفه ای معلمان در عصر دیجیتال |
حدیث نورانی زاده |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
11 |
1284-CNF |
بررسی اثربخشی آموزش درس ریاضی در قالب پداگوژی مبتنی بر بازیهای رایانهای بر هیجان پیشرفت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی |
راضیه زارعی کردشولی، زهرا کریمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
12 |
1228-CNF |
بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK بر خودکارآمدی تحصیلی علوم تجربی دانشآموزان پایه پنجم ابتدائی |
ریحانه سالک |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
13 |
1138-CNF |
بررسی ارتباط بین نقشه مفهومی و یادگیری (مطالعه موردی: درس علوم) |
ماریا یزدانی، پروانه شهابی مقدم |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
14 |
1093-CNF |
بررسی تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر بازی بر عملکرد دانش آموزان مدارس ابتدایی |
سیده زینت هادیان، مهدی اصغرزاده، حسین براری |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
15 |
1098-CNF |
بررسی تجارب آموزگاران پایه ششم ابتدایی از پیامدهای اجرای پروژههای درس کار و فناوری |
محمد علی پور، سیدعلیرضا قاسمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
16 |
1271-CNF |
بررسی جنبههای فناوری QR Code (کیوآر کد) در کتابهای درسی ایران |
مریم کیانی برازجانی، علیرضا آورند |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
17 |
1126-CNF |
بررسی خطاهای واژگانی در نوشتار دانشجو معلمان کردزبان |
محبوبه غلامی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
18 |
1227-CNF |
بررسی دانش نومعلمان ابتدایی درباره انواع ارتباطات موثر در فرایند تدریس |
بهروز خرام، عظیمه السادات خاکباز، محمدرضا یوسف زاده چوسری |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
19 |
1124-CNF |
بررسی روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی برپایه تئوری انتخاب گلاسر |
زینب حسنی، میترا حیدرزاده |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
20 |
1282-CNF |
بررسی ضرورت توجه به دانش پداگوژیکی عام GPK در کنار دانش پداگوژی محتوا PCK در برنامه های درسی تربیت معلم |
صدیقه کاظمی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
21 |
1285-CNF |
بررسی عوامل موثر بر توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) نزد معلمان دوره ابتدایی |
الناز پروانه ئی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
22 |
1125-CNF |
بررسی محتوای تمرینهای کتاب فارسی دوره دوم دبستان بر اساس طبقهبندی بلوم |
محبوبه غلامی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
23 |
1050-CNF |
بررسی مشکلات موجود در محتوای برنامه درسی بر اساس تجربهی زیسته معلمان دوره ابتدایی |
کتایون حمیدی زاده، فاطمه امیریان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
24 |
1105-CNF |
بررسی میزان تطبیق محتوای کتاب هدیه های آسمانی سوم ابتدایی براساس الگوی خلاقیت گیلفورد |
علی اصغر جعفری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
25 |
1253-CNF |
بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) |
فاطمه بابائی، محدثه شامی فرد |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
26 |
1275-CNF |
بررسی نقش دورههای آموزشی ضمن خدمت بر دانشپداگوژی محتوا(PCK) معلمان ابتدایی |
محمد احمدی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
27 |
1224-CNF |
بررسی نقش معلم درنظام تعلیم و تربیت اسلامی با تاکید بر ابعاد آن در سند تحول بنیادین |
فرید امرائی، فاطمه غیاثوند |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
28 |
1328-CNF |
بررسی و واکاوی نقش دانش محتوایی- تربیتی در راستای صلاحیت های حرفه ای معلمان |
محمد عظیمی، مریم سادات عبادی، کمال نصرتی هشی، زهرا خادمی آستانه |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
29 |
1049-CNF |
بسته دانشی معلمان برای آموزش اثربخش مبتنی بر چارچوب TPACK |
محمد کوهی، سهیلا رزازان |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
30 |
1061-CNF |
بهبود یادگیری مفهوم درس ساعت در بعد از ظهر مربوط به کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی |
نگین اسدی، عادل سلیمانی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
31 |
1150-CNF |
بهینه سازی درس پژوهی برای آموزش دانش پداگوژی محتوا: آسیب شناسی از منظر ملاحظات اخلاقی |
محمدرضا خدادوست، سعیده محمدی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
32 |
1170-CNF |
پداگوژی بریکولاژ |
علی خلخالی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
33 |
1203-CNF |
پیش بینی تعلل ورزی دانش آموزان بر اساس ارزش تکلیف ریاضی: نقش واسطه ای راهبردهای شناختی |
فرشته چراغی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
34 |
1180-CNF |
پیشبینی سرزندگی تحصیلی براساس ادارک از محیط کلاس و ادراک از محیط مدرسه در بین دانشآموزان پایهی پنجم و ششم ابتدایی |
مصطفی عیدی، صغری جاهد، قاسم گیاهی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
35 |
1220-CNF |
تأملی بر توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) در دانشجومعلمان و معلمان دوره ابتدایی |
رحمت اله خسروی، نازنین قاسمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
36 |
1139-CNF |
تاثیر دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوا معلمان مدارس ابتدایی در کسرها و تأثیر آن بر توانایی حل مسئله دانش آموزان |
سیدحسین کاظمی، فاطمه غنیمتی، امیرمحمد عربلو |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
37 |
1314-CNF |
تبیین اهداف و چالشهای فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آنها |
رسول اسکندری، مجتبی پورکریمی هاوشکی، ابراهیم اکبربگو |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
38 |
1234-CNF |
تبیین فلسفی ماهیت وچیستی دانش محتوایی پداگوژی(pck) در آموزش وپرورش دوره ابتدایی |
علی صحبتلو، حمید احمدی هدایت |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
39 |
1184-CNF |
تبیین مولفه های پداگوژی انتقادی در کاربست برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان |
نیکی نیروزاده، حسن رحیمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
40 |
1309-CNF |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به مقوله خلاقیت بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
منصور دهقان منشادی، مرجان مقیمی طاحونه |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
41 |
1021-CNF (R1) |
تحلیل محتوای کتب هدیههای آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفههای تفکر فلسفی نظریه شریعتمداری |
مهدی سورگی، محمد خسروی طناک |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
42 |
1287-CNF |
تدریس به مثابه دانشورزی در چهارچوب دانش محتوای تربیتی (PCK) |
مهشید ترکمان اسدی، مصطفی قادری، محبوبه خسروی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
43 |
1268-CNF |
تربیت معنـوی مبتنی بر پـداگوژی محتـوایی در دوره ابتـدایی با الگوگیـری از داستان قرآنی حضرت موسی |
احد رحمانی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
44 |
1128-CNF |
تعیین ابعاد و مؤلفههای هویت حرفهای معلم بر مبنای تجارب زیسته و روایتهای تحصیلی |
ندا نجفی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
45 |
1320-CNF |
تنظیم هیجانی و راهبردهای مدیریت تعارض در کلاس؛ مورد مطالعه معلمان مرد مقطع ابتدایی منطقه 5 شهر تهران |
مهدی وفایی زاده |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
46 |
1121-CNF |
جایگاه مولفه های اخلاق حرفه ای در محتوای برنامه درسی مقطع ابتدایی: تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی |
زهرا شیرزادی، زهرا وحیدی، حانیه جمالی قهدریجانی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
47 |
1218-CNF |
جستاری نظرورزانه پیرامون دانش پداگوژی محتوا (PCK) در آموزش ابتدایی |
رحمت اله خسروی، فرزانه اله ویردی، نازنین قاسمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
48 |
1190-CNF |
چگونگی توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) در برنامههای آموزش معلمان قبل از خدمت |
مریم خدارحمی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
49 |
1280-CNF |
دانش پداگوژی محتوا و خودکارآمدی در دانشجومعلمان: مطالعه مروری |
امیر سلیمانی، رضوان حکیم زاده |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
50 |
1068-CNF |
دانش تعامل و تفاهم در کلاس: موانع و راهکارها |
بتول سبزه |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
51 |
1153-CNF |
رابطه مهارتهای خودتنظیمی دانشجومعلمان با تدریس اثربخش علوم تجربی دوره ابتدایی |
نوشین گشمردی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
52 |
1103-CNF |
راهبرد توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) از طریق تربیت معلم قبل از خدمت دوره ابتدائی |
مسعود کرشی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
53 |
1129-CNF |
رویکردها و راهبردهای اثربخش برای تدریس در دوره ابتدایی: معلمان آموزشدیده در دورههای درس پژوهی |
مرضیه دهقانی، خاتون علی پور |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
54 |
1176-CNF |
رویکردی بر دانش پداگوژی در استفاده از هنر درآموزش ابتدایی |
سعیده معصومی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
55 |
1181-CNF |
سازماندهی عمودی و افقی اهداف و ملاکهای اندازهگیری طول، محیط، مساحت، حجم و گنجایش در دوره ابتدایی |
سپیده نوروزی، زهره پندی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
56 |
1114-CNF |
شایستگی های معلم در آموزش تلفیقی استیم مبتنی بر TPACK |
پروین احمدی، فاطمه اکرمی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
57 |
1200-CNF |
شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی و راه کارهای آن ها |
فاطمه رمضانی، عرفان فقیهی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
58 |
1323-CNF |
شناخت تجارب زیسته آموزشی-یادگیری دانشجو -معلمی در تجربههای کارآموزی در درس کارورزی دانشگاه فرهنگیان |
زهرا حیدری، نیره السادات سعادتمند |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
59 |
1249-CNF |
شناخت مشکلات فرآیند تدریس معلمانِ دورهی ابتدایی در درس علوم تجربی: یک مشاهدهی میدانی |
مریم کیانی برازجانی، آرمین زاهدی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
60 |
1084-CNF |
شناسایی دیدگاههای دانشآموزان ابتدایی از ویژگیهای معلمان خوب |
حسن احمدی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
61 |
1026-CNF (R1) |
کاربرد درس پژوهی در بهبود تدریس کتاب ریاضی پنجم |
شهیره سلامت |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
62 |
1319-CNF |
کاربرد شبیهسازی در آموزش مطالعات اجتماعی (نمونه یابی موردی در کتاب ششم ابتدایی) |
حسین احمدی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
63 |
1113-CNF |
مروری بر مفهوم و چیستی دانش پداگوژی محتوا (pck) در دوره ابتدایی |
معصومه داداشی، فاطمه جملو، نرجس موسوی، روح اله مظفری پور |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
64 |
1174-CNF |
مزایای به کارگیری شایستگی اجتماعی - هیجانی تدریس در دوره ابتدایی |
مهدیه کریمی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
65 |
1169-CNF |
مسائل تربیتی کلاسهای چندپایه ابتدایی و راهکارها |
فاطمه سادات امیرفخریان، زهرا محمدخانی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
66 |
1311-CNF |
مشکلات و موانع یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی (در مادههای درسی) از دیدگاه معلمان آنان |
امیر مرادی، محسن کردلو |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
67 |
1072-CNF |
مطالعه تاثیر اجرای تئاتر درسی بر یادگیری دانش آموزان؛ پداگوژی دانش محتوا |
حسنعلی رجبی، عباس حسینی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
68 |
1069-CNF |
مطالعه دانش تربیتی تکنولوژیکی معلمان بر اساس رویکرد تحولی |
جمال سلیمی، یوسف محمودی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
69 |
1155-CNF |
مفهوم شناسی تدریس |
معصومه محمد ولی لو، یحیی بیات |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
70 |
1066-CNF |
مفهومشناسی دانش موضوعی-تربیتی(PCK) برای معلمان دوره ابتدایی |
مریم خدارحمی، مصطفی قادری، محبوبه خسروی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
71 |
1290-CNF |
میکروتیچینگ (تدریس خرد) روشی برای توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) |
صغری ملکی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
72 |
1111-CNF |
نقش بازنماییها و مثالها در تسهیل یادگیری مبحث کسرها در ریاضی دانشآموزان ابتدایی |
رضا داریوش نیا، فرشته مؤذنزاده |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
73 |
1085-CNF |
نقش پروژه کارورزی تربیت معلم دوره ابتدایی در توسعه دانش پداگوژی محتوا( PCK) |
عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
74 |
1036-CNF |
نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه ی پنجم دبستان |
مریم حسینی، عادل سلیمانی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
75 |
1261-CNF |
نقش رنگ فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی)یک مطالعه مروری |
بهاره دینی، نازنین صفری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
76 |
1146-CNF |
نقش شناخت، پاسخ عاطفی و قصد رفتاری معلمان دوره ابتدایی بر شیوه های نوین تدریس |
هادی شهنواز، بهادر گزوئی، سعید ریگی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
77 |
1217-CNF |
نقش مدل های مختلف در آگاهی از پداگوژی یادگیری |
شیوا نیاری |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
78 |
1064-CNF |
نگاهی به شکل گیری دانش ضمنی پداگوژیک و هنر معلمی در دانشگاه فرهنگیان |
روح اله مظفری پور |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
79 |
1025-CNF (R1) |
نگاهی به محبت به عنوان یکی از بنیان های مهم تربیتی در آموزه های اسلامی |
علی اکبر صیدی، طاهره صیدی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
80 |
1168-CNF |
واکاوی ادراک معلمان از رویکرد یادگیری باز در اجرای برنامه درسی؛ مطالعه ای به روش پدیدارشناختی |
مهدیه رحیمی، رضوان حکیم زاده، فاطمه رحمتی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
81 |
1298-CNF |
واکاوی بنسازههای برخط بازی در آموزش ریاضی برای بهبود یادگیری دانشآموزان ابتدایی |
سالار علی مددی، حمید احمدی هدایت، مسلم قبادیان |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
82 |
1090-CNF |
واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از آموزش به روش معکوس |
امین باقری کراچی، محمدرضا صالحی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
83 |
1307-CNF |
واکاوی تجارب معلمان، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی از فرصت ها و چالش های درس پژوهی |
محمد جاودانی |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |
84 |
1291-CNF |
واکاوی دیدگاه معلمان علوم درباره شرایط، ابعاد، مولفهها و پیامدهای توسعه دانش معلمان و عوامل موثر بر آن2 |
عباس رمضانی، الهام یوسفی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
85 |
1258-CNF |
واکاوی دیدگاههای معلمان دوره ابتدایی در مورد برنامه درسی ریاضی |
ناهید آجورلو، بهبود یاری قلی |
مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است |
86 |
1216-CNF |
واکاوی ویژگیهای نو معلمان مجهز به دانش پداگوژی دانش محتوا (pck) در کلاس درس مدارس دوره اول ابتدایی |
مهرناز صداقت، سعید رحیمی، الهه جنگجو |
مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است |