کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1116-CNF آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی نگین نصیری مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
2 1095-CNF اثربخشی بکارگیری روش شبیه سازی بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان محمد بیگدلی، مهری بابایی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
3 1315-CNF اثربخشی روش تدریس مبتنی بر فن آوری اطلاعات و روش تدریس فعال در بستر پداگوژی آموزشی ابوالقاسم اسدی، فاطمه سیاوشی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
4 1209-CNF ادبیات ایران، هنری پداگوژیک درآمدی بر ارزش‌های علمی یاددهی-یادگیری در آثار ادبی فارسی نوازالله فرهادی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
5 1191-CNF استلزامات توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) در میان نومعلمان: با تاکید بر دوره‌های آموزشی آغاز خدمت مریم خدارحمی، رحمت اله خسروی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
6 1165-CNF الگوی جیگساو روشی مناسب برای آموزش کودکان (یک روش تدریس با رویکرد یادگیری مشارکتی) حسین واحدی، علی اقبالی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
7 1247-CNF اهمیت قصه و سرگرمی در دانش پداگوژی محتوای علوم اول تا سوم ابتدایی ایران، ترکیه و مالزی مریم کیانی برازجانی، ابراهیم عرب، محمدرضا درزه‌گر مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
8 1213-CNF بازنگری در دانش پداگوژی محتوا حسن طرلانی علی آبادی، ساناز عرفانی فرد، لیلا قاسمی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
9 1102-CNF بازنمایی عناصر و مولفه های دانش پداگوژی محتوای فارسی دورۀ ابتدایی بر اساس الگوی چیک و همکاران حسین قاسم پورمقدم مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
10 1192-CNF بایسته های هویت حرفه ای معلمان در عصر دیجیتال حدیث نورانی زاده مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
11 1284-CNF بررسی اثربخشی آموزش درس ریاضی در قالب پداگوژی مبتنی بر بازی‌های رایانه‌ای بر هیجان پیشرفت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی راضیه زارعی کردشولی، زهرا کریمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
12 1228-CNF بررسی اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر TPACK بر خودکارآمدی تحصیلی علوم تجربی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدائی ریحانه سالک مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
13 1138-CNF بررسی ارتباط بین نقشه مفهومی و یادگیری (مطالعه موردی: درس علوم) ماریا یزدانی، پروانه شهابی مقدم مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
14 1093-CNF بررسی تاثیر محیط یادگیری مبتنی بر بازی بر عملکرد دانش آموزان مدارس ابتدایی سیده زینت هادیان، مهدی اصغرزاده، حسین براری مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
15 1098-CNF بررسی تجارب آموزگاران پایه ششم ابتدایی از پیامدهای اجرای پروژه‌های درس کار و فناوری محمد علی پور، سیدعلیرضا قاسمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
16 1271-CNF بررسی جنبه‌های فناوری QR Code (کیوآر کد) در کتاب‌های درسی ایران مریم کیانی برازجانی، علیرضا آورند مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
17 1126-CNF بررسی خطاهای واژگانی در نوشتار دانشجو معلمان کردزبان محبوبه غلامی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
18 1227-CNF بررسی دانش نومعلمان ابتدایی درباره انواع ارتباطات موثر در فرایند تدریس بهروز خرام، عظیمه السادات خاکباز، محمدرضا یوسف زاده چوسری مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
19 1124-CNF بررسی روش های ایجاد انگیزه در دانش آموزان به یادگیری درس ریاضی برپایه تئوری انتخاب گلاسر زینب حسنی، میترا حیدرزاده مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
20 1282-CNF بررسی ضرورت توجه به دانش پداگوژیکی عام GPK در کنار دانش پداگوژی محتوا PCK در برنامه های درسی تربیت معلم صدیقه کاظمی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
21 1285-CNF بررسی عوامل موثر بر توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) نزد معلمان دوره ابتدایی الناز پروانه ئی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
22 1125-CNF بررسی محتوای تمرینهای کتاب فارسی دوره دوم دبستان بر اساس طبقه‌بندی بلوم محبوبه غلامی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
23 1050-CNF بررسی مشکلات موجود در محتوای برنامه درسی بر اساس تجربه‌ی زیسته معلمان دوره ابتدایی کتایون حمیدی زاده، فاطمه امیریان مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
24 1105-CNF بررسی میزان تطبیق محتوای کتاب هدیه های آسمانی سوم ابتدایی براساس الگوی خلاقیت گیلفورد علی اصغر جعفری مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
25 1253-CNF بررسی نقش دانشگاه فرهنگیان در توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) فاطمه بابائی، محدثه شامی فرد مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
26 1275-CNF بررسی نقش دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بر دانش‌پداگوژی محتوا(PCK) معلمان ابتدایی محمد احمدی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
27 1224-CNF بررسی نقش معلم درنظام تعلیم و تربیت اسلامی با تاکید بر ابعاد آن در سند تحول بنیادین فرید امرائی، فاطمه غیاثوند مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
28 1328-CNF بررسی و واکاوی نقش دانش محتوایی- تربیتی‌ در راستای صلاحیت های حرفه ای معلمان محمد عظیمی، مریم سادات عبادی، کمال نصرتی هشی، زهرا خادمی آستانه مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
29 1049-CNF بسته دانشی معلمان برای آموزش اثربخش مبتنی بر چارچوب TPACK محمد کوهی، سهیلا رزازان مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
30 1061-CNF بهبود یادگیری مفهوم درس ساعت در بعد از ظهر مربوط به کتاب ریاضی پایه سوم ابتدایی نگین اسدی، عادل سلیمانی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
31 1150-CNF بهینه سازی درس پژوهی برای آموزش دانش پداگوژی محتوا: آسیب شناسی از منظر ملاحظات اخلاقی محمدرضا خدادوست، سعیده محمدی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
32 1170-CNF پداگوژی بریکولاژ علی خلخالی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
33 1203-CNF پیش بینی تعلل ورزی دانش آموزان بر اساس ارزش تکلیف ریاضی: نقش واسطه ای راهبردهای شناختی فرشته چراغی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
34 1180-CNF پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی براساس ادارک از محیط کلاس و ادراک از محیط مدرسه در بین دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم و ششم ابتدایی مصطفی عیدی، صغری جاهد، قاسم گیاهی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
35 1220-CNF تأملی بر توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) در دانشجومعلمان و معلمان دوره ابتدایی رحمت اله خسروی، نازنین قاسمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
36 1139-CNF تاثیر دانش محتوا و دانش پداگوژی محتوا معلمان مدارس ابتدایی در کسرها و تأثیر آن بر توانایی حل مسئله دانش آموزان سیدحسین کاظمی، فاطمه غنیمتی، امیرمحمد عربلو مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
37 1314-CNF تبیین اهداف و چالش‌های فرایند حل مسئله در آموزش ریاضی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آنها رسول اسکندری، مجتبی پورکریمی هاوشکی، ابراهیم اکبربگو مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
38 1234-CNF تبیین فلسفی ماهیت وچیستی دانش محتوایی پداگوژی(pck) در آموزش وپرورش دوره ابتدایی علی صحبتلو، حمید احمدی هدایت مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
39 1184-CNF تبیین مولفه های پداگوژی انتقادی در کاربست برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان نیکی نیروزاده، حسن رحیمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
40 1309-CNF تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به مقوله خلاقیت بر اساس تکنیک ویلیام رومی منصور دهقان منشادی، مرجان مقیمی طاحونه مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
41 1021-CNF (R1) تحلیل محتوای کتب هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های تفکر فلسفی نظریه شریعتمداری مهدی سورگی، محمد خسروی طناک مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
42 1287-CNF تدریس به مثابه دانش‌ورزی در چهارچوب دانش محتوای تربیتی (PCK) مهشید ترکمان اسدی، مصطفی قادری، محبوبه خسروی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
43 1268-CNF تربیت معنـوی مبتنی بر پـداگوژی محتـوایی در دوره ابتـدایی با الگوگیـری از داستان قرآنی حضرت موسی احد رحمانی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
44 1128-CNF تعیین ابعاد و مؤلفه‌های هویت حرفه‌ای معلم بر مبنای تجارب زیسته و روایت‌های تحصیلی ندا نجفی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
45 1320-CNF تنظیم هیجانی و راهبردهای مدیریت تعارض در کلاس؛ مورد مطالعه معلمان مرد مقطع ابتدایی منطقه 5 شهر تهران مهدی وفایی زاده مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
46 1121-CNF جایگاه مولفه های اخلاق حرفه ای در محتوای برنامه درسی مقطع ابتدایی: تحلیل محتوای کتب مطالعات و فارسی ششم ابتدایی زهرا شیرزادی، زهرا وحیدی، حانیه جمالی قهدریجانی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
47 1218-CNF جستاری نظرورزانه پیرامون دانش پداگوژی محتوا (PCK) در آموزش ابتدایی رحمت اله خسروی، فرزانه اله ویردی، نازنین قاسمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
48 1190-CNF چگونگی توسعه دانش موضوعی-تربیتی(PCK) در برنامه‌های آموزش معلمان قبل از خدمت مریم خدارحمی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
49 1280-CNF دانش پداگوژی محتوا و خودکارآمدی در دانشجومعلمان: مطالعه مروری امیر سلیمانی، رضوان حکیم زاده مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
50 1068-CNF دانش تعامل و تفاهم در کلاس: موانع و راهکارها بتول سبزه مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
51 1153-CNF رابطه مهارت‌های خودتنظیمی دانشجومعلمان با تدریس اثربخش علوم تجربی دوره ابتدایی نوشین گشمردی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
52 1103-CNF راهبرد توسعه دانش پداگوژی محتوا (PCK) از طریق تربیت معلم قبل از خدمت دوره ابتدائی مسعود کرشی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
53 1129-CNF رویکردها و راهبردهای اثربخش برای تدریس در دوره ابتدایی: معلمان آموزش‌دیده در دوره‌های درس ‌پژوهی مرضیه دهقانی، خاتون علی پور مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
54 1176-CNF رویکردی بر دانش پداگوژی در استفاده از هنر درآموزش ابتدایی سعیده معصومی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
55 1181-CNF سازمان‌دهی عمودی و افقی اهداف و ملاک‌های اندازه‌گیری طول، محیط، مساحت، حجم و گنجایش در دوره ابتدایی سپیده نوروزی، زهره پندی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
56 1114-CNF شایستگی های معلم در آموزش تلفیقی استیم مبتنی بر TPACK پروین احمدی، فاطمه اکرمی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
57 1200-CNF شناخت بدفهمی های ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی و راه کارهای آن ها فاطمه رمضانی، عرفان فقیهی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
58 1323-CNF شناخت تجارب زیسته آموزشی-یادگیری دانشجو -معلمی در تجربه‌های کارآموزی در درس کارورزی دانشگاه فرهنگیان زهرا حیدری، نیره السادات سعادتمند مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
59 1249-CNF شناخت مشکلات فرآیند تدریس معلمانِ دوره‌ی ابتدایی در درس علوم تجربی: یک مشاهده‌ی میدانی مریم کیانی برازجانی، آرمین زاهدی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
60 1084-CNF شناسایی دیدگاه‌های دانش‌آموزان ابتدایی از ویژگی‌های معلمان خوب حسن احمدی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
61 1026-CNF (R1) کاربرد درس پژوهی در بهبود تدریس کتاب ریاضی پنجم شهیره سلامت مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
62 1319-CNF کاربرد شبیه‌سازی در آموزش مطالعات اجتماعی (نمونه یابی موردی در کتاب ششم ابتدایی) حسین احمدی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
63 1113-CNF مروری بر مفهوم و چیستی دانش پداگوژی محتوا (pck) در دوره ابتدایی معصومه داداشی، فاطمه جملو، نرجس موسوی، روح اله مظفری پور مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
64 1174-CNF مزایای به کارگیری شایستگی اجتماعی - هیجانی تدریس در دوره ابتدایی مهدیه کریمی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
65 1169-CNF مسائل تربیتی کلاسهای چندپایه ابتدایی و راهکارها فاطمه سادات امیرفخریان، زهرا محمدخانی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
66 1311-CNF مشکلات و موانع یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی (در ماده‌های درسی) از دیدگاه معلمان آنان امیر مرادی، محسن کردلو مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
67 1072-CNF مطالعه تاثیر اجرای تئاتر درسی بر یادگیری دانش آموزان؛ پداگوژی دانش محتوا حسنعلی رجبی، عباس حسینی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
68 1069-CNF مطالعه دانش تربیتی تکنولوژیکی معلمان بر اساس رویکرد تحولی جمال سلیمی، یوسف محمودی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
69 1155-CNF مفهوم شناسی تدریس معصومه محمد ولی لو، یحیی بیات مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
70 1066-CNF مفهوم‌شناسی دانش موضوعی-تربیتی(PCK) برای معلمان دوره ابتدایی مریم خدارحمی، مصطفی قادری، محبوبه خسروی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
71 1290-CNF میکروتیچینگ (تدریس خرد) روشی برای توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) صغری ملکی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
72 1111-CNF نقش بازنمایی‌ها و مثال‌ها در تسهیل یادگیری مبحث کسرها در ریاضی دانش‌آموزان ابتدایی رضا داریوش نیا، فرشته مؤذن‌زاده مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
73 1085-CNF نقش پروژه کارورزی تربیت معلم دوره ابتدایی در توسعه دانش پداگوژی محتوا( PCK) عبدالرضا شیرکوند، ناصر شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
74 1036-CNF نقش درس پژوهی در تسهیل فرایند یادگیری علوم پایه ی پنجم دبستان مریم حسینی، عادل سلیمانی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
75 1261-CNF نقش رنگ فضای آموزشی در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی)یک مطالعه مروری بهاره دینی، نازنین صفری مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
76 1146-CNF نقش شناخت، پاسخ عاطفی و قصد رفتاری معلمان دوره ابتدایی بر شیوه های نوین تدریس هادی شهنواز، بهادر گزوئی، سعید ریگی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
77 1217-CNF نقش مدل های مختلف در آگاهی از پداگوژی یادگیری شیوا نیاری مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
78 1064-CNF نگاهی به شکل گیری دانش ضمنی پداگوژیک و هنر معلمی در دانشگاه فرهنگیان روح اله مظفری پور مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
79 1025-CNF (R1) نگاهی به محبت به عنوان یکی از بنیان های مهم تربیتی در آموزه های اسلامی علی اکبر صیدی، طاهره صیدی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
80 1168-CNF واکاوی ادراک معلمان از رویکرد یادگیری باز در اجرای برنامه درسی؛ مطالعه ای به روش پدیدارشناختی مهدیه رحیمی، رضوان حکیم زاده، فاطمه رحمتی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
81 1298-CNF واکاوی بن‌سازه‌های برخط بازی در آموزش ریاضی برای بهبود یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی سالار علی مددی، حمید احمدی هدایت، مسلم قبادیان مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
82 1090-CNF واکاوی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از آموزش به روش معکوس امین باقری کراچی، محمدرضا صالحی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
83 1307-CNF واکاوی تجارب معلمان، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی از فرصت ها و چالش های درس پژوهی محمد جاودانی مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است
84 1291-CNF واکاوی دیدگاه معلمان علوم درباره شرایط، ابعاد، مولفه‌ها و پیامدهای توسعه دانش معلمان و عوامل موثر بر آن2 عباس رمضانی، الهام یوسفی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
85 1258-CNF واکاوی دیدگاه‌های معلمان دوره ابتدایی در مورد برنامه درسی ریاضی ناهید آجورلو، بهبود یاری قلی مقاله برای ارائه شفاهی پذیرفته شده است
86 1216-CNF واکاوی ویژگی‌های نو معلمان مجهز به دانش پداگوژی دانش محتوا (pck) در کلاس درس مدارس دوره اول ابتدایی مهرناز صداقت، سعید رحیمی، الهه جنگجو مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است