هدف اصلی:

تبیین ماهیت، مؤلفه­ ها و توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK)  در آموزش ابتدایی

اهداف ویژه:

  1. بحث و تبادل نظر پیرامون آخرین یافته های پژوهشی، نظریه ها و رویکردهای علمی درباره دانش پداگوژی محتوا(PCK) و توسعه آن در آموزش ابتدایی
  2. مرور تجارب و دستاوردهای ملی و جهانی در باب دانش پداگوژی محتوا(PCK)  در آموزش ابتدایی
  3. کمک به توسعه دانش پداگوژی محتوا(PCK) نزد معلمان و دانشجومعلمان دوره ابتدایی
  4. ایجاد فرصت برای­ پژوهشگران و مؤلفان جهت تولید محتوا در خصوص دانش پداگوژی محتوا(PCK) در آموزش ابتدایی
  5.  ایجاد فرصت برای رشد و بالندگی حرفه­ ای استادان حوزه تربیت معلم در زمینه دانش پداگوژی محتوا در آموزش ابتدایی  (PCK)