نحوه تهیه و ارسال نسخه ویرایش شده مقاله و فایل ارائه شفاهی( ویژه نویسندگانی که مقالاتشان به صورت ارائه شفاهی پذیرفته شده است)
04 اردیبهشت 1402
نحوه تهیه و ارسال نسخه ویرایش شده مقاله و فایل ارائه شفاهی( ویژه نویسندگانی که مقالاتشان به صورت ارائه شفاهی پذیرفته شده است)

قابل توجه پژوهشگران محترم،

 جهت تهیه و ارسال نسخه ویرایش شده مقالات(نسخه نهایی با ثبت مشخصات نویسندگان) و همچنین فایل ارائه شفاهی مقالات به نکات زیر توجه فرمایید:

1- نویسندگان مقالات پذیرفته شده برای ارائه شفاهی با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه همایش بر روی آیکون جستجو کنار کد مقاله کلیک کرده و با ملاحظه « توضیحات دبیرعلمی» از قسمت «اطلاعات مقاله»، اگر اصلاحاتی خواسته شده در مقاله خود اعمال نمایند. همچنین ضروری است همه نویسندگان، بخش راهنمای نگاشت مقاله در صفحه اصلی سامانه همایش را مرور کرده و پس از انجام اصلاحات شکلی(رعایت استاندارد APA در منابع درون متنی و پایانی، نوع قلم، اندازه قلم، علائم نگارشی، فاصله حاشیه ها، فاصله سطرها و ...) نسخه نهایی مقاله خود را با ثبت نام نویسندگان و وابستگی سازمانی آنها در فرمت مخصوص docx (از اینجا دریافت کنید) به ایمیل همایش به آدرس eepck@cfu.ac.ir ارسال نمایید. قابل ذکر است که نباید فرد جدیدی به عنوان نویسنده مقاله در قسمت مشخصات نویسندگان مقاله، اضافه شود. نویسنده یا نویسندگان مقالات صرفا افرادی هستند که مشخصات آنها در سامانه همایش به عنوان نویسنده/ نویسندگان مقاله ثبت شده است.

2- دقت در اصلاح و ارسال نسخه نهایی مقالات بسیار مهم است چرا که این نسخه از مقاله ها در مجموعه مقالات همایش درج شده و در پایگاه ISC و CIVILICA نمایه خواهند شد.

3- قالب ارائه شفاهی مقالات در محیط پاورپوینت آماده شده است که شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر آن را دانلود نمایید:

   دانلود قالب ارائه شفاهی مقالات با فرمت pptx 

4- تحت هیچ شرایطی قالب ارائه شفاهی تغییر نکند. فونت و اندازه متن بصورت پیش فرض تنظیم شده است ولی می توانید آن را متناسب سازی کنید.

5- در مکان های مشخص شده برای قالب ارائه شفاهی مقالات، عنوان مقاله، نویسندگان، سمت نویسندگان، تیتر و متن مقاله را وارد نمایید.

6- پس از آماده سازی فایل، آن را با دو فرمت pptx و pdf  ذخیره کرده و به همراه فایل مربوط به نسخه نهایی مقاله(به صورت یکجا نه جداگانه) به ایمیل همایش به آدرس eepck@cfu.ac.ir   ارسال نمایید.

7-  نام فایل های ارسالی به ایمیل همایش(نسخه نهایی مقاله در فرمت word و فایل ارائه شفاهی در دو فرمت pptx  و  pdf)، کد مقاله و نام خانوادگی نویسنده مسئول باشد.

8- مهلت ارسال فایل نسخه نهایی مقاله و فایل ارائه شفاهی، 5 تیرماه 1402(ساعت 23) است. بدیهی است فایل هایی که بعد از این تاریخ ارسال بشوند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.