نکات بسیار مهم درباره شرایط ثبت نام در همایش و پرداخت هزینه ها
06 تیر 1402
  • چهارمین همایش ملی دانش پداگوژی محتوا(PCK) در آموزش ابتدایی به صورت ترکیبی برگزار می شود. مخاطبان(استادان، معلمان، دانشجومعلمان، دانشجویان و پژوهشگران آزاد) استان زنجان به شکل حضوری و مخاطبان سایر استان ها به شکل مجازی در همایش شرکت خواهند کرد.
  • چنانچه مخاطبان(دارای مقاله و بدون مقاله) خارج از استان زنجان پس از ثبت نام، تمایل داشته باشند به شکل حضوری در همایش شرکت کنند، اسکان و سایر هزینه ها(به جز ناهار همایش) بر عهده خودشان خواهد بود.
  • برنامه تفصیلی بخش های مختلف همایش اعم از افتتاحیه، سخنرانی های کلیدی، پنل های تخصصی پیرامون سوژه همایش، پنل های ارائه مقالات شفاهی، برنامه مقالات پوستری، کارگاه های آموزشی همایش و اختتامیه به زودی در سامانه همایش جهت بهره­برداری شرکت­کنندگان، قرار داده خواهد شد.
  • جهت صدور گواهی ارائه مقالات شفاهی و پوستری، درج مقاله در مجموعه مقالات همایش و نمایه آن در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و پایگاه سیویلیکا(CIVILICA)  نویسنده مسئول مقالات پذیرش شده بایستی بر اساس نوع عضویت خود هزینه مقاله را پرداخت نماید و ثبت نام را نهایی کند.
  • در مقالات دارای بیش از یک نویسنده، چنانچه علاوه بر نویسنده مسئول که هزینه مقاله را پرداخت کرده، سایر نویسندگان مایل به شرکت حضوری در همایش باشند ضروری است هزینه "شرکت کنندگان بدون مقاله" را پرداخت کرده و فرایند ثبت نام خود را به طور جداگانه نهایی کنند.
  • از آنجایی که گواهی ­های همایش به آدرس پست الکترونیکی نویسندگان ارسال خواهد شد، لازم است تمامی نویسندگان مقالات پذیرفته شده عضو سامانه شوند و اطلاعات خود به ویژه نشانی پست الکترونیکی خود را با دقت ثبت کنند.
  • افرادی که مقاله‌ای به همایش ارسال نکرده ­اند ولی متقاضی شرکت در همایش و بهره‌مندی از برنامه‌های مختلف آن هستند، می‌بایست به‌صورت« شرکت کنندگان بدون مقاله» ابتدا در سامانه همایش پنل کاربری ساخته و سپس ثبت نام کرده و هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند. برای این دسته از شرکت‌کنندگان، گواهی حضور در همایش  صادر می‌گردد.
  • شرکت ­کنندگان در همایش که هزینه های ثبت نام خود را بر اساس جدول تعرفه ها پرداخت کنند، می توانند از کارگاه ­های آموزشی سودمند و کاربردی با عناوین« کاربرد آزمایشگاه مجازی علوم آتا در دوره ابتدایی»، « آموزش ریاضی در دوره ابتدایی»، « آموزش علوم در دوره ابتدایی » بهره برداری کنند. صدور گواهی شرکت در کارگاه ها منوط به ثبت نام در همایش و حضور در کلاس­ های مربوط به آن­ها است. شکل برگزاری کارگاه ­ها هم مانند همایش، ترکیبی(حضوری و مجازی) است.
  • از آنجایی که کارگاه آموزش ریاضی در دوره ابتدایی و کارگاه آموزش علوم در دوره ابتدایی به صورت موازی و همزمان برگزار خواهند شد، متقاضیان توجه کنند که تنها در یکی از این کارگاه ها می توانند ثبت نام و شرکت کنند.

 تعرفه های ثبت نام برای شرکت کنندگان دارای مقاله و شرکت کنندگان بدون مقاله:

گروه‌ها

هزینه ثبت نام

(مبلغ به تومان)

دانشجومعلمان

120.000

معلمان

120000

دانشجویان سایر دانشگاه­ها

180000

استادان دانشگاه فرهنگیان(اعضای هیئت علمی، مدرس، مأمور)

300.000

سایر شرکت کنندگان(اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه­ها، پژوهشگران آزاد و ...)

360.000

شرکت کنندگان بدون مقاله

120.000