راهنمای پرداخت آنلاین هزینه ها و ثبت نام در همایش و کارگاه های آموزشی آن
06 تیر 1402

راهنمای ثبت نام در همایش و پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین

توجه: مهلت پرداخت هزینه ها و ثبت نام حداکثر تا 18 تیرماه 1402 است. بدون ثبت نام گواهی های برنامه های مختلف همایش(گواهی مقالات شفاهی و پوستری، گواهی کارگاه ها و گواهی حضور در همایش) صادر نخواهد شد. 

متقاضیان شرکت در همایش اعم از افراد دارای مقاله پذیرفته شده و افراد بدون مقاله، ابتدا با مراجعه به لینک پرداخت آنلاین همایش(اینجا کلیک کنید)، فرایندهای پرداخت را با توجه به نوع عضویت خود(دانشجومعلمان، معلمان، دانشجویان سایردانشگاه ها، استادان دانشگاه فرهنگیان، سایر شرکت کنندگان و شرکت کننده بدون مقاله) طی کرده و رسید نهایی(حاوی شماره پیگیری) را دریافت و ذخیره کنند. در گام بعد با ورود به پنل کاربری شخصی خود نوع عضویت شان را کنترل کنند(در صورت نادرست بودن نوع عضویت؛ از قسمت ویرایش اطلاعات کاربری، آن را اصلاح و ذخیره نمایند) و چنانچه سند تأییدیه(کارت دانشجویی، کارت شناسایی معلمان یا حکم کارگزینی) برای تأیید عضویت خواسته شده، آن سند را هم بارگذاری کرده و گزینه ذخیره را اعمال کنید و منتظر تأیید عضویت توسط مدیر اجرایی سامانه باشید. سپس  با مراجعه به منوی ثبت نام و آیتم« فرم شرکت در همایش»، گزینه ذخیره در پایین را انتخاب کند(توجه شود که اگر از قبل صورت حسابی در پایین صفحه باقی مانده، آن را حذف و سپس با توجه به نوع عضویت خود، گزینه ذخیره را کلیک کنید). در صفحه باز شده، روی گزینه « ادامه صدور صورتحساب» کلیک کرده و با آپلود رسید پرداخت، فرایند ثبت نام  و پرداخت هزینه همایش را تکمیل کنند.

راهنمای ثبت نام در کارگاه ­های آموزشی همایش: 

افرادی که مایل به شرکت در کارگاه های آموزشی هستند، لازم است از طریق منوی «ثبت نام» و گزینه «شرکت در کارگاه ­های آموزشی» در سامانه همایش، اقدام به ثبت نام کنند. پس از مشاهده فهرست کارگاه ها، کارگاه مد نظر خود را انتخاب و ذخیره کرده و برای ثبت نام نهایی، رسید پرداخت هزینه همایش بر اساس نوع عضویت را در قسمت مربوطه بارگذاری و ارسال نموده و ثبت نام خود را نهایی کنند. بدون ثبت نام نهایی در کارگاه ها، امکان شرکت حضوری و مجازی در کارگاه ها مقدور نخواهد بود.